بازی محبوب where's my water 2 1.1 - ایفون و آیپد
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی پیدا میشه و آدرس mohammad15.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 131
بازدید کل : 4357
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

آخرین مطالب ارسالی

 

بازی Where's My Water یک بازی محبوب پازل از کمپانی Disney بود که توانست در نسخه‌ی اول خود کاربران زیادی را جذب خود کند. حالا نسخه‌ی دوم این بازی با مراحلی کاملاً‌ جدید عرضه شده تا مسیر موفقیت نسخه‌ی قبلی بازی را ادامه دهد. در این بازی بیش از ۱۰۰ مرحله‌ با فضایی جدید گنجانده شده است. در این بازی حالت‌های جدیدی همچون Duck Rush نیز گنجانده شده است که در آن شما باید تلاش کنید اردک‌های اسباب‌بازی بیشتری را پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر قابل اجراست.

 

download بازی محبوب Wheres My Water? 2 1.0   آیفون و آیپد لینک دانلود – 35 مگابایت | لینک کمکی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ دو شنبه 25 شهريور 1392 ] [ 15:20 ] [ محمدرضاصدری ]

درباره وبلاگ

سلام به وب من خوش اومدین تو این وب جدیدترین مطالب بازی های فیلم ها نرم افزار ها و ... قرار میگیره اگه بازی یا نرم افزار یا هر چیز دیگه خواستین که تو وب نبود تو نظرات بزارین تا با لینک مستقیم براتون قرار بدم فقط با نظرای خوبتون منو یاری کنید
آرشیو مطالب